maandag 23 maart 2015

Gehoord op 21 maart 2015

Welcome to this blog.  Let us know which song from the list below you want to hear again. Send a mail to bibnieuws@gmail.com

Stem je nummer in de bibtop 15 én, misschien in, de top 1019.   Mail je favoriete songs uit de playlisten hieronder door naar bibnieuws@gmail.com
De songs in het geel gearceerd vind je weer in de
top 1018



UITVOERDER
TITEL
CD uit de BIB van Deinze
1
Dr. Alban
Sing Hallelujah!
I love the 90s (3)
2
WALKER BROTHERS
THE SUN AIN'T GONNA SHINE ANYMORE
Afscheid, volume 3
3
Dean Martin
Volare
That’s amore
4
Gerry Mulligan
Makin’ Whoopee
The best of
5
The Swell Season
I don’t want to know
Johnny Boy would love this/tribute to John Martyn
6
Katy B
Easy please me
On a mission
7
Ane Brun
Dirty windshield
It all starts with one
8
American Music Club
The Sleeping Beauty
The Golden Age
9
RAVEL


10
Laura Marling
The Muse
A creature I don’t know
11
La Bouche
Be my lover
I love the 90s (3)
12
Incognito featuring Jocelyn Brown
Always there
I love the 90s (3)
13
Spinvis
Ronnie knipt zijn haar
Tot ziens Justine Keller
14
CeCe Peniston
Finally
I love the 90s (3)
15
Gerry Mulligan Quartet

The best of