donderdag 25 april 2013

Gehoord op 20 april 2013


Welcome to this blog.  Let us know if you want us to play a song again from the playlist below.   Send a mail to bibnieuws@gmail.com

 Luister live naar Tequila via het internet. Surf naar www.radiotequila.been klik op het icoontje 'luister LIVE'.
Laat ons weten via bibnieuws@gmail.com welke van de onderstaande tracks je op 27 april 2013 opnieuw wil horen tijdens de uitzending. Je hoort de meest gevraagde track.

Titel
Uitvoerder

1
Don’t you worry about a thing
Stevie Wonder
Inner Visions
2
Sunshine of your love
Eric Clapton
Backtracking
3
Calypso Be
De nieuwe Snaar
Revue
4
Someone coming through
Bonnie Prince Taylor
The Wonder
5
Best of my love
Eagles
The Best of
6
Benjamin
Louis Neefs
Het Beste van
7
Lover come back to me
Cassandra Wilson
Loverly
8
That’s not my name
The Ting Things
Afrekening 45
9
Man with the harmonica
Ennio Morricone
The Very Best of
10
Blankenberge
Hugo Matthijsen
Dankuwel
11
I got a name
Jim Croce
The Complete Collection
12
Drive my car
Arno
Covers Cocktail
13
Same old scene
Roxy Music
The Best of
14
Lady Madonna
Beatles
Anthology II
15
Leave me alone
Michael Jackson
Bad