zondag 23 april 2017

gehoord op 22 april 2017

Welcome to this blog.  Let us know which song from the list below you want to hear again. Send a mail to bibnieuws@gmail.com

Stem je nummer in de bibtop 15 én, misschien in, de top 1019.   Mail je favoriete songs uit de playlisten hieronder door naarbibnieuws@gmail.com
De songs in hoofdletters vind je weer in de
top 1020

UITVOERDER
TITEL
CD uit de BIB van Deinze
1
johnny logan
what’s another year
THE BEST OF
2
Ian Dury
Hit me with your rhythm stick
The Best of
3
john hiatt
have a little faith in me
THE BEST OF
4
The Specials
Message to you Rudy
Was het nu 70,80 of 90,
5
ed sheeran
lego house
ED SHEERAN
6
ZZ Top
Rough Boy
Greatest hitss
7
melissa etheridge
like the way i do
MELISSA ETHERIDGE
8
Phil Collins
Easy lover
Hits
9
beatles
love me do
THE BEATLES 1962-66
10
Neil Young
Tell me why
After the Golden Rush
11
xtc
making plans for nigel
HET ALLERBESTE UIT CLASSICS 1000
12
Peter Frampton
Lines on my face
Peter Frampton
13
adamski
killer
I LOVE THE 90S
14
Led Zeppelin
Trampled underfoot
Remasters
15
peret
borriquito
KING OF THE GYPSY RUMBA